❗️Innan onsdag nästa vecka kommer hela infartsvägen till Berga Ö fyllas på med grus. Uppmanar samtliga att köra extra lugnt efter det då vi (äntligen) får salt till vägen som ska binda gruset någon/några dagar efter❗️